Powered By Blogger

woensdag 16 maart 2011

Dinsdag 15 maart (Orlando (Premium Outlet))


De bedoeling was om vandaag naar SeaWorld te gaan maar helaas waren we vergeten om de wekker te zetten met als gevolg dat we ons hebben verslapen.
Omdat we geen zin hadden om ons te haasten, hebben we besloten om dan vandaag maar bij de Premium Outlet te gaan shoppen.
Dus eerst maar rustig opgestart met een ontbijt en daarna een beker koffie.
Vóór we wegreden, heb ik eerst maar eens op de folder aangekruist in welke winkels ik perse wilde kijken om te voorkomen dat we alle winkels af moesten (Jan is niet echt een winkelmens en je moet toch rekening houden met je echtgenoot).
Het was erg druk op de weg en we moesten zelfs even stapvoets rijden; dat hadden we nog niet eerder meegemaakt tijdens deze vakantie.
Ook bij de Outlet was het hartstikke druk dus het was zoeken naar een parkeerplaats maar ook dat is uiteindelijk gelukt.
Eerst hebben we mijn favoriete winkels (Columbia, Levi’s, Bass en Gap) bezocht waar ik een aantal leuke shirts, vesten en een jas heb gekocht.
Daarna zijn we even naar Starbucks geweest voor de welbekende Café Latte, French Vanilla en wat lekkers erbij.
Vervolgens maar weer verder geshopt tot we werden aangesproken door een jongen die bij een nagelstand stond. Hij vroeg of ik ongelakte nagels had en ja die had ik. Hij vroeg me om mijn hand te laten zien en begon driftig met een soort schuursponsje over mijn vingernagel te wrijven. Na een poosje vroeg hij of wij in “magic”geloofden en liet hij mij mijn nagel zien. Daar zat een glanzend laagje op; het zag eruit of ik ze met blanke nagellak had gelakt.
Hij vroeg heel enthousiast hoe ik het vond en keek heel ongelovig toen ik vertelde dat ik niet van glanzende nagels hield. Hij probeerde het nog even verder door mij te vertellen dat ik het sponsje maar ééns per maand hoefde te gebruiken maar ook dat hielp niet. Ten einde raad vroeg hij of hij het er dan maar af moest halen. Toen ik ja zei, heeft hij dat maar gedaan, hij een illusie armer, ik een ervaring rijker.
En verder maar weer met het shoppen. We kwamen bij de Polo Ralph Lauren shop en dáár wilde Jan zowaar naar binnen. Uiteindelijk kwamen we met 3 overhemden naar buiten die helemaal naar zijn smaak waren.
Als toetje ben ik nog even teruggegaan naar de Columbia shop om nóg maar een paar shirts te kopen en toen was ik uitgeshopt. Het was inmiddels 4 uur en we waren het zat. Via de Publix naar de villa gereden en daar eerst maar eens uitgerust met een groot glas ijskoud water en een zak chips.
Als eten had ik een diepvries pizza in de oven gedaan. Het rook al niet zo lekker maar het smaakte echt afgrijselijk. De pizza is dus in de vuilnisbak beland en we hebben het gedaan met een bak sla en wat crackers met ijs na.
Inmiddels is de wekker gezet en de website van SeaWorld nogmaals bekeken.
Morgen gaan we dus naar SeaWorld. Wij zijn benieuwd.

Geen foto’s vandaag van het shoppen dus een gouwe ouwe.

3 opmerkingen:

  1. Wat een vage vent, met die nagels. Die heeft vast niks beters te doen.
    Veel plezier in SeaWorld!
    groetjes Jasper

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die nagelman gebruikt gewoon een polijst vijl, ook in Nederland te koop.
    Lekker relaxed dagje ertussen door, is toch ook nodig. Leuk dat Jan uiteindelijk ook een winkel naar zijn smaak vond en ook nog wat heeft gekocht. Jammer van de pizza.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, wij hebben ook een dame meegemaakt die het polijstblokje aanprees, de dame in ons midden was zeer tevreden over de uitslag en nog steeds.

    Hopen dat jullie heerlijk hebben gewinkeld, jammer van de pizza en hopen dat de salade wel goed smaakte.

    BeantwoordenVerwijderen